Халати, фартухи для продавців і торговців

 

Корпоративний стиль для торговельних мереж

Сьогодні не існує проблеми з покупкою спецодягу для працівників торгівлі. Інтернет рясніє оголошеннями про продаж готового робочого обладунку для продавців продуктових магазинів, уніформи для продавців-консультантів та ін. На якій з цих пропозицій зупинити свій вибір? З яких критеріїв при цьому виходити? Спробуємо розібратися разом. Головних параметрів, на які необхідно звертати увагу кілька:

  • сфера застосування;
  • особливості виробничих процесів;
  • вибір тканин з відповідними експлуатаційними характеристиками;
  • вартість.

Зрозуміло, що суто формений спецодяг для продавців у великому супермаркеті буде відрізнятися від аналогічних виробів, призначених для торговців на ринку. Різні умови праці вносять свої корективи у вибір тканин і фасонів для таких речей. В цих питаннях краще отримати кваліфіковану консультацію у продавців одягу.

Кілька нескладних рекомендацій і їх обґрунтування

Для пошиття халатів, фартухів-хітонів, фартухів із зав'язками частіше рекомендується використовувати тканини змішаної групи або габардин, що складається з 100% поліестеру. Такий вибір обумовлено доступністю ціни і споживчими якостями цих тканин. Такі фартухи довго зберігають привабливий вигляд, легко піддаються хімічній чистці й не линяють під час прання. А додаткові елементи робочої форми, як стьобаний жилет або толстовка, гармонійно доповнюють уніформу для працівників торгівлі в періоди міжсезоння, забезпечуючи захист від впливу температурних факторів.

Спеціальний одяг для працівників торгівлі з успіхом виконує ще й функцію рекламоносія. Цьому сприяє нанесення на елементи уніформи корпоративної символіки або назви певного бренду. Все це стає можливим при виготовленні спецодягу під замовлення.

Профільне підприємство пропонує свої послуги з виготовлення спецодягу 

Ми пропонуємо вам ознайомитися з пропозиціями спеціалізованого інтернет-магазину ProStil. Наш профіль – виготовлення і продаж спецодягу. Професійні дизайнери розроблять для вас будь-які моделі торгової уніформи. За вашим бажанням продумають варіанти брендування виробів методом комп'ютерної вишивки, шовкографії або сублімації.

Замовлення відправляється в роботу тільки після попереднього затвердження фасону і виготовлення пілотного зразка, з яким ви обов'язково ознайомитеся. При формуванні вартості товару використовується гнучка система знижок. Компанія завжди йде назустріч клієнтам у виборі форми оплати. Ми гарантуємо якісне пошиття в стислі терміни і прийнятні ціни.

Повна версія

Мобільна версія